نوشته شده توسط : سرباز كوچك ولايت

روزنامه وابسته به دانشگاه آزاد، ركورددار عناصر فعال در فتنه 88 و فراري از كشور است.
به گزارش جهان نيوز، طي يك سال گذشته تعداد قابل توجهي از خبرنگاران و اعضاي تحريريه اين روزنامه ضمن اخذ پناهندگي در اروپا و آمريكا به عنوان خبرنگاران راديو فردا مشغول فعاليت هستند. با نگاهي به آمار بازداشتي هاي حوادث پس از انتخابات سال 88 مي توان به اين واقعيت پي برد كه اين روزنامه بيشترين تعداد خبرنگار بازداشتي را در كارنامه خود دارد و هم اكنون در تعداد خبرنگاران پناهنده سياسي نيز حائز رتبه نخست گرديده است.
«ر.ن» سردبير سابق اين روزنامه، «م.ب» دبير سرويس دانشگاه، «م.ي» و «ا.م» خبرنگاران سياسي، «ا.ح» و «ر.ت» خبرنگاران اقتصادي، «و.پ» دبيرتحريريه و... از جمله بازداشتي هاي اين روزنامه هستند كه به خاطر اقدام عليه امنيت ملي و جاسوسي مجرم شناخته شدند و اتهاماتي چون راه اندازي و فعاليت در سايت جمهوريت و انتشار شب نامه عليه نظام- كه در محل ساختمان همين روزنامه صورت مي گرفت- را در پرونده هاي خود دارند.
تا به امروز «م.و» دبير سرويس بين الملل، «آ.ح» دبير سرويس اقتصادي و نهايتا «و.پ» دبير تحريريه اين روزنامه نيز در آمريكا و اروپا پناهنده شده و به جرگه خبرنگاران راديو فردا پيوسته اند و گزارشهاي خبري و تحليل هاي مغرضانه آنان عليه نظام از اين راديو مكررا در حال پخش است.
نكته جالب در خصوص چگونگي رفتار مسئولان دانشگاه مذكور با اينگونه افراد باسابقه و مجرم، پرداخت حقوق ماهيانه يا همان حق السكوت به خانواده هاي آنان در زمان گذراندن محكوميت زندان ايشان بوده كه براساس گزارش هاي رسيده دليل اصلي اين حمايتهاي مادي، ترس مسئولان اين دانشگاه از نارضايتي اينگونه افراد و در نتيجه درز اطلاعات بوسيله آنها بوده است؛ چرا كه در غير اين صورت، افشاي بعضي اطلاعات در خصوص فعاليت هاي سياسي و غيرقانوني مسبوق به سابقه مسئولان و بخش هايي از اين دانشگاه در زمان انتخابات به وسيله اين افراد مي توانست مشكلات عديده اي را براي گردانندگان دانشگاه ايجاد كند.





:: موضوعات مرتبط: , , , , , ,
:: برچسب‌ها: خبر ویژه , دانشگاه ازادہ , عناصر فتنه88 , ,
:: بازدید از این مطلب : 551
|
امتیاز مطلب : 85
|
تعداد امتیازدهندگان : 26
|
مجموع امتیاز : 26
تاریخ انتشار : 28 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: